tisdag, juni 23, 2009

Ok

En kväll som igår vill jag inte ha igen. Bråk och gråt, slutade med att jag och Maria kröp ihop i min säng och somnade. Vaknade imorse och höll på att tappa hakan när han stog i köket som om ingenting hade hänt. Hade han sovit här? När kom han i så fall, måste ha varit mycket sent. Jag och M drog oss snabbt upp till stugan för att slippa allting och byggde på brännan en aning. Nu är jag hemma igen. Funderar på att träffa Johan idag, han om någon ställde upp igår. Anna vill jag också träffa. Vad gäller fotograferingen skjuts den upp hela tiden. Nu har jag dessutom inte pratat med min andra hälft på några dagar. Burn eventen drar igång nu på lördag så det måste ju bli ändring på det. Blir skönt att komma från Sthlm, även om det bara är ett dygn. Förövrigt planerar jag resor resterande sommaren för att även då komma bort lite och hitta motivation till hösten. Allting känns ovisst och även om jag oftast tycker om att ta dagen som den kommer och ej vara tied down är det inte min högsta prio nu när min vilohamn ej känns trygg. Time will tell. Nu blir det lunch.

Inga kommentarer: