torsdag, juni 18, 2009

The point of no return

Känner att jag är sjukt dålig på att uppdatera, finns även så mycket bilder som jag borde lägga upp men som jag aldrig ens hinner lägga in på datorn.. shame on me. Hur som helst så var Malmö grymt. Spelningen var nog den bästa vi haft någonsin och det var underbar feedback. Grymt kul var även att träffa Patrick och Daniel som jag inte träffat på ca 3 år om jag minns rätt. Bodde gjorde vi på Radisson SAS, förfesten hölls hos Oliver och efterfesten hos Peppe på 35:te våningen i Turning Torso. Hemfärd i söndags med en stor dos av ångest då vi lämnade 18 grader och sol och mötte spöregn. Drog med Anna till Soap i måndags och träffade boysen som drar bort över midsommar, vilket nog de flesta gör. Hur som helst så åkte jag, Katta, Kim, Micke, Martin och Thomas ut med Sunseakerbåten igår. Drack bubbel, åt mat från Lisa på Udden, lyssnade på skön musik och gled runt i skärgården. Grymt skön spontangrej, thanks. Älskar förövrigt den båten och tyvärr har jag inga bilder som ger den rättvisa men lägger jag 10,9 mille så är den min. It's a dream. Imorgon är det iallafall torsdag och Solidaritet och sen drar midsommarhelgen igång. Känner mig aningen kluven vad gäller planer och har ingenting specifikt spikat än så länge. Lutar mot Sandhamn eller kanske Tylösand, vi får la se. Nåväl, ska faktiskt slänga upp ett par bilder nu.

Inga kommentarer: