fredag, juni 26, 2009

Update

Kan ha varit skummaste kvällen på Solli någonsin. Vet inte riktigt vad jag ska säga men är iallafall hemma nu. Behövde samla tankarna och tog därför en promenad hem. Tar ju faktiskt inte så lång tid att traska från svampen till söder, but it was a first. Jag förbannar dock alla taxichaufförer som skriker och hojtar åt att man ska åka med dom. Lugn, vill jag ha en bil så säger jag till. Och sluta för fan att tuta efter en så man blir skrämd från vettet. Har förövrigt funderat en hel del ikväll. Relationer och vänskaper kan verkligen vara komplicerade. Jag är inte en person som snackar skit om människor. Om nu folk känner att de vill göra det så får dom väl överväga om det är värt det. Grundregel är väl ändå att man måste stå för vad man säger. Sanningen kommer ändå fram i slutändan och tissel och tassel är lågstadie nivå enligt mig. Jag byter heller aldrig ut relationer. Man bygger upp nya och de får stå var för sig. Jag tycker inte att de hör ihop, självklart kan de anknyta men inte mer än så. Alla har vi svackor and upps and downs men med en stadig grund klarar man av det. Man får jobba lite på det och det handlar alltid om att ge och ta. Sen är det ju också fel att analysera folks liv om man inte har the full picture. Skulle egentligen kunna sitta och skriva av mig i flera timmar nu men ska faktiskt krypa ner hos Maria och få några timmars sömn. Godnatt.

Inga kommentarer: