fredag, juli 24, 2009

Fre

Good day to you all. Vaknade imorse av att Anna ringde från Frankrike. Dom har tydligen strålande väder, riktigt varmt och inte ett moln i sikte. Annat är det ju här hemma i Stockholm.
Idag har jag pratat en del med Sparring angående jobben framöver, känns skönt att vi är på samma våglängd vad gäller både vänskap och arbete, ibland är det ju en balansgång. Ska iallafall bli sjukt kul med klubben ikväll. Mer idag har jag kikat på lägenheter. Ska på två visningar på måndag av en sekelskifts tvåa på Söder och likaså en på Kungsholmen. Båda ligger i puls vilket jag älskar dessutom är det områden jag vill bo i. Jag är för mycket runt Stureplan för att vilja bo på Östermalm och allting annat känns fel. Härligt om det kan bli ett köp i början av hösten.
Ska strax iväg och sola en snabbis, sen ska jag baka en cheasecake och efter det sammaställa listan för ikväll. Sen blir det dusch, fix och jobb. Vad ska jag ha på mig?


Inga kommentarer: