torsdag, juli 16, 2009

Good day lovers

Sitter och kollar resor till mig och Maria. Ska ju åka bort en eller två veckor i augusti, måste nu bara bestämma vart vi ska. Jag är fortfarande sjukt sugen på Barcelona samtidigt som Grekland lockar. Ska iallafall snacka med Daniel och Navid och kolla hur det ser ut vad gällande lägenheterna i Madrid och Barca. Eller varför inte Portugal? Whatever. Idag är det torsdag och jag ville sola men det blir molnigt var tionde sekund, it sucks. Så gör nu istället lite nytta och tar ner ny musik och bränner nya skivor. Har en del större spelningar på g nu framöver och det kommer ny musik varje dag. Det kliar något fruktansvärt i fingrarna, vill bara in i studion och prodda, har nämligen en ny låt på gång. Mamma håller på och tjatar om att jag ska släppa en till skiva, men jag säger ju det att aldrig att jag gör en liknande i så fall. Då får det bli med vocals och en helt annan genre samt egenskrivet. Vem vet hur hösten ser ut, möjligheterna är många. The same goes to all of us.

Inga kommentarer: