lördag, juli 11, 2009

Info

Allt som kunde gå fel igår gjorde nog det. Däremot var det bättre att det hände på smygpremiären än på den stora. Dålig kommunikation oss chefer emellan, speciellt mellan de frontande och de på golven. Då jag stod inne och upptäckte att jag inte hade mottagning på klubben var det dessutom svårare att bli nådd av mina vänner. Fick inte min komradio förrän vid halv två vilket var alldeles för sent. Jag tror det handlar om att vi alla jobbat med olika klubbar och på olika villkor. Vi måste nog ha lite mer tid att prata igenom hur allt ska skötas. Jag vet hur jag vill jobba och hur jag vill bemöta problem, personal och gäster. Jag tror också att vi mer gemensamt måste komma överens om prioriteringar. Fick bekräftat av ägaren att jag gjorde ett bra jobb och att han är glad att ha mig där. Nu gäller bara att ha minst ett möte innan stora premiären och styra upp lite andra saker runtomkring. Vi fick iallafall grym feedback på lokalen och alla dj's spelade på topp. Är fortfarande övertygad om att det kan bli en riktigt grym klubb. Tackar alla vänner och bekanta som dök upp och supportade, puss på er.
Det är lördag kväll, är hemma och kollar Ondskan med Maria. Länge sen jag såg den sist, alltid lika kul att se vänner från AF medverka i svenska filmer. Efter filmen ska vi nog ner till stan och hälsa på mamma på jobbet så ska jag nog förbi Amba och hämta upp Maria's vipkort. Har dessutom inte träffat Navid på länge. That's my night, over and out.

Inga kommentarer: