torsdag, juli 23, 2009

Oh my

Idag kom stressen. Hur ska jag hinna allting innan skolan börjar. 13-15 augusti ska jag jobba på Dreamhack, 14 augusti fyller mamma år, 15 augusti har hon födelsedagsfest + att jag är bokad nere i Malmö på kvällen. Vill ju dessutom få in en resa för mig och Maria innan terminen börjar men måste egentligen öva varje dag, köpa laptop samt hundra andra saker och fixa med pappersarbete angående hösten + att klubben kommer ta tid, speciellt om de nya planerna tar form. Fick iallafall in 3 timmars spelande idag och har hunnit städa upp bland kläder. Ska förövrigt sälja några jackor och väskor har jag tänkt mig. Jag har inte plats med allt och vill dessutom köpa nytt. Well that's a little about what's on my mind. Nu ska jag slänga i mig middag och sen hoppa in i duschen. Later.

Inga kommentarer: