måndag, juli 20, 2009

Sa Su

Gick som sagt ut i lördags och skulle möta upp Dorian och Rossi på Ambassadeur. Visade sig att även Fredrik, Jocke Nyström och tre till av deras polare var med. Hade iallafall bord där uppe tills grabbarna började störa sig på varandra och det blev lite bråk vilket gjorde att gänget splittrades. Var kvar ett tag nere i Guldrummet på Navid's Whiteparty och tog sen med mig Fredrik och Jocke till Solidaritet. Stod resterande del av kvällen i båset med Deak vilket alltid är lika kul trots att man efteråt är döv i ca två dagar. Nåväl, Fredrik blev aspackad och jag blev till slut övertalad att följa med på efterfest hemma hos honom tillsammans med Jocke. Fortsatte dricka och somnade långt in på morgonen och vaknade fyra på eftermiddagen. Trasiga satte vi oss på balkongen och började sakta dricka igen. Fixade till oss en aning och tog sen en cab bort till Thaibåten där vi käkade middag och fortsatte dricka fonsé och cider. Är så sjukt mysigt på båten och maten är grym. Lyckades lura i Fredrik en massa chili igår vilket eskalerade till ett mandomsprov för både honom och Jocke. Jag var riktigt road och Fredrik har numera döpt sig själv till Mr Chili. Jagge och Oskar kom förbi också vilket var kul. En underbar söndagskväll. Hade skrivit upp killarna på några listor och egentligen var det meningen att jag skulle med dom vidare efter jag varit hemma och bytt om, men jag pallade inte trycket helt enkelt utan tog en promenad med Maria och deckade. Träffade Anna också som at the moment nu befinner sig i Frankrike med kärleken. Hoppas dom får en fantastisk vecka och att det går bra sen när dom ska bila upp till Sverige igen. She deserves it. Det har varit två turbulenta månader och det är intressant hur kriterier inom samma område kan skifta så oerhört. Människor gör sina val, varje dag och hela tiden. We couldn't make it for you. Game over.
Idag vaknade jag med strålande humör, solen skiner och jag känner mig entusiastisk inför storpremiären av klubben på fredag. Så vad har jag gjort idag? Fixat med musik och repertoar, sorterat smycken och umgåtts med Maria.
Ikväll ska jag nog på fest hos Jocke, får förhoppningsvis med mig Sparring också. Annars är det ju måndagar på Soap, skulle ju visserligen vara intressant att träffa Bobby då han igår hade kommit förbi och åkt iväg med Maria för att äta glass. Whatever, nu har jag skrivit en uppsats känns det som.

Grattis på tjugosex års dagen Rossi. Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

sov du med jocke eller fredrik undrar man ju då?