måndag, juli 06, 2009

Sun at night

Fikade med Anna och Viktor innan jag sen sprang hem, bytte om och åkte till Nype. Trots att det är mycket att städa upp så ser lokalen bra ut, kan nog bli riktigt lyckat. Glatt överaskad att de bytt entré vilket ger ännu mer känsla av en nystart. Had a little group meeting efteråt för endast driftansvarige, chefer och dj's och sen skjutsade Jojo hem mig. Känns grymt bra att jobba med honom och då Sparring är borta när smygpremiären går av stapeln blir det bara han och jag som styr upp. Som ensam nattklubbschef känner jag pressen, but I like it. Har nu käkat sen middag och ska nu lägga mig och kika film med Maria. Fotograferingen blir btw på tisdag, ska bli jättekul. Imorgon blir det nog förövrigt Soap, känns lägligt att kila över innan dom stänger och renoverar. Jens åkte dessutom ner till Visby idag så jag ska krama Micke lite extra, Bobby med för den delen. Nu, le bed.

Inga kommentarer: