söndag, juli 12, 2009

Sunday

Orkade inte ut igår. Hade lite för mycket i huvudet. Imorgon börjar v29 och jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra ännu. Vet att Anna är sugen på att åka ner och i princip så är jag också det men måste i så fall styra upp lite saker imorgon. So what's new? Pratade lite med Tristan igår, kanske ska träffa Sebbe idag, kanske åker till USA och gifter mig med Dorian. Ska iallafall boka en resa åt mig och Maria i dagarna, jag måste bort minst en vecka innan terminen börjar. Har lite svårt att förstå att jag ska tillbaka till skolbänken, men är ju faktiskt så att även om det inte är riktigt det jag vill hålla på med så kommer jag ha tillgång till studio m.m. som jag faktiskt behöver vad gäller produktion och mixar. Ska iallafall köpa en ny laptop vilket underlättar. Jaha, nu ska jag kila ut på en powerwalk med Maria och Merlin. Sen blir det till att laga middag och bränna nya skivor. Juste, måste påminna mig själv om att höra av mig till Stoffe för studiotid. Remember.

Inga kommentarer: