lördag, juli 18, 2009

Title free

God kväll. Tog den långa powerwalken igår igen med Maria och Merlin, hade även sällskap av Patrick i luren. Känns konstigt att han och jag varit vänner i redan sju års tid nu. Härligt samtal då han var väldigt berusad och jag var helt nykter, love it. Kom iallafall överens om att han ska försöka komma upp till Sthlm inom snar framtid, dock väntar han på besked från en skola i Danmark och kommer efter svar kunna planera sommarslutet. Annars åker jag som sagt ner till Skåne igen i augusti så då får vi ju tillfälle att ses.
Ja ni, jag gick upp tidigt i morse och drog med Maria och Erica till Eriksdal där vi låg i princip hela dagen. Var efter det och fikade med Anna, handlade sen mat med Maria och nu har vi precis ätit middag. Hon ska på fest och jag ska ut, antagligen med Rossi och Dorian. We'll see.
Bobby ringde förövrigt idag, ett mycket suspekt samtal. Vet inte vad det berodde på men lär ju träffa honom på måndag igen så får jag se vad för beteende som möter mig då.
Känner att jag har relativt låg tankeverksamhet at the moment so that's about it. Nu ska det duschas och fixas and then i'm off.

Inga kommentarer: