tisdag, juli 07, 2009

Tuesday

Trevligt på Soap igår. Pratade en hel del med Bobby om Nype & Zipper samt de kommande veckorna. Jag måste nu kolla upp så det är klart med finest och fotografer, hur det blir med våra jackor och hur pass mycket sponsorsprit vi har till smygpremiären. Skickade ut över 3000 invites igår så jag förväntar mig fulla golv. Mamma var så söt, hon överaskade mig för några dagar sedan med världens finaste klänning, den ska bäras på fredag, oh yes. Det kommer vara en drinkbjudning som börjar 23:30 och annars så är öppettiderna de som står på flyern. Eventet och gruppen ligger uppe på facebook, join.
Ska ut till studion i Solna om några timmar och fotas. Mina naglar har verkligen vuxit ut nu, är helt sjukt långa. Så tänkte ha kvar dom idag så får jag klippa och fila ner dom ikväll. Dyker nog upp en före och efterbild här sen. Måste ändå börja öva piano nu igen. Ny repertoar ska in före hösten. Nu ska jag duscha och göra mig iordning, tjo.

Inga kommentarer: