onsdag, juli 29, 2009

Update

Mellanhänder är sparkade. Jag jobbar för mig själv med endast ägaren över mig. Jag har ärligen varit stressad och trott att jag kanske tagit mig vatten över huvudet men nu har jag lugnat ner mig. Provisorisk hemsida ligger uppe nu http://clubnype.se/ och jag har precis skickat iväg ett pressrelease till femtio olika medier så detta blir nog bra. Det var ju en utmaning att skriva ihop ett bra sådant, tack och lov fick jag prata med Maggan över telefon en stund som hjälpte mig med ingressen och utformningen. Gruppen och eventet ligger förövrigt uppe på Facebook så bara att kila in där och kika för intresserade. Kommer ej köra någon offentlig lista. Har en kort vip lista men annars får allmänheten se till att komma före elva om de nu inte vill betala entré, inga konstigheter. Blev tillslut JJ, Anders Carlberg och Rez som spelar på fredag. Jag är faktiskt grymt sugen på att spela, kanske sätter in mig själv nästa fredag, iallafall som warmup.
Så vad har jag gjort idag? Jobbat, var snabbt förbi Ringen, fikade med Anna på Rival (dejan stänger tydligen åtta på sommaren, wtf?) mera jobb, promenad, träffade Lukas en snabbis och nu ska jag straxt sova. Juste, pratade ett bra tag med Tristan i telefon också. Han kom tillbaka från Frankrike nu i helgen så ska kanske hitta på någonting med honom imorgon om jag har tid.
Planer för imorgon är att jag ska fixa med massa mail, ska ner till klubben och fota lokalen, så måste jag gå och köpa mig en klocka, jag har nämligen slutat vara en tidsoptimist. Sen måste jag öva, jobba lite till, måste kolla upp sponsorer till våra jackor, och så får vi se hur resten av kvällen blir. Now i'm beat, time for some sleep.

Inga kommentarer: