torsdag, juli 02, 2009

Black or white?

Vad sägs om att göra bloggen vit? Känner att det är lite deppvarning på sidan och att snöfallet definitivt måste bort, pronto! Samtidigt har jag alltid gillat svart och en lite mer industriell anda. Jahaja, nu har jag inte skrivit på några dagar. Vi hade en jätterolig kväll på Soap i måndags när vi firade Sparring. Gav henne ett halsband som hon förhoppningsvis får användning av. Hon gillar ju diamanter och guld så tyckte det passade henne och glad blev hon. Resten av veckan har jag tittat på på tennis, legat ute i solen, fikat med Anna och Viktor, kollat film med Maria och njutit av sommaren. Har även skrivit en ny låt nu också. Vart kom den inspirationen ifrån? Det bästa med att jag ska tillbaka till ackis i höst är ju att jag har mycket mer studiotid och utrustning jag behöver. Har hängt mycket uppe vid stugan, är sjukt fint där just nu med alla rosorna som slagit ut. Ska lägga upp lite bilder tänkte jag. Juste, pratade med Tristan i två timmar i måndags natt på telefon, han kommer nog förbi Solidaritet ikväll vilket blir skitkul. Blir förövrigt Gotland runt och Sandhamn i helgen. Toodl's

Inga kommentarer: