fredag, juli 03, 2009

What's up with the weather?

Grym kväll igår. Började hos Anna där vi drack vin och cider medans vid kollade på Phantom of the Opera. Butler, min kärlek, värmde om möjligt upp kvällen ännu mer. Drog in till Solidaritet efter det och stannade till stängning. Kristoffer och Thomas var där, hade inte träffat dom på jättelänge så blev glatt överaskad. Förövrigt var det mängder av jon ute igår. Kan för mitt liv inte förstå vissa människor. But it's not my problem. Jag hade kul ändå.
Idag är det fredag. Sparring drog för en stund sedan och jag sitter nu och dricker mitt morgonkaffe. Hon åker till Ibiza imorgon vilket kommer bli skitkul för henne. Jävligt bra för oss båda med tanke på kontakterna hon kommer fixa. Själv har jag ju premiären på nattklubben att ta hand om nästa vecka och pianospel, möten och event. Vecka 29 står fortfarande och väger, får nog se hur allting blir när det närmar sig på riktigt. Så vad ska jag göra idag? Jag ska till banken, träffa Anna (måste iallafall ringa och kolla så hon överlevt), träffa Sparring ikväll för en hejdå fika och så ska jag faktiskt träffa Sebbe C. Har inte träffat honom nu på typ två år då han åkte in på kåken. Han satt klart för nio månader sen och har efter det varit på behandling. Men nu har han faktiskt flyttat till Stockholm igen, tagit tag i sitt liv och varit clean och "reko" sen ett bra tag tillbaka. Många av mina ungdomsår involverade honom och har saknat honom jättemycket så ska bli sjukt kul att träffa honom! Ska åka hem och kolla på hans nya lägenhet och kolla film och prata minnen. Får se om jag pallrar mig ut ikväll också, somliga dök inte upp igår då ikväll passade bättre så möjligt att jag kilar ut och säger hej. Vi får la se. Nej nu ska jag in i duschen.

.

1 kommentar:

Liiiiisa sa...

Jag mår bra, hur mår du babe? Pusssss