tisdag, augusti 04, 2009

Dear friends



Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera. Har verkligen inte hunnit. Så vad har jag haft för mig de senaste dagarna? I lördags kväll var jag och Maria inne på Pride. Jag lyckades fixa två gratisband vilket var grymt då Jayson skulle spela och vi kunde överaska honom med att dyka upp. Hängde sen efteråt med Robin och hans polare. I söndags satt jag och bokade dj's hela dagen, fixade med flyern och kollade sen film med Maria på kvällen. Igår sov jag länge, fixade sen med jackorna lite och drog sen till Soap och Victoria med Anna. Idag hade jag och Dragan möte med 107,5 vilket gick bra, blir nog ett relativt långvarigt samarbete. Måste träffa produktionsbolaget nu bara så vi får jobba på vår spot. Ska iallafall prata med säljchefen igen imorgon. Blev en fika med Anna efter mötet och sen har jag varit hemma, ätit en lång middag, jobbat lite och planerat mina kommande dagar. Måste öva jättemycket imorgon, dessutom fila lite på två låtar jag skriver. Sa jag förresten det att Tristan vill att jag ska lägga en pianoslinga på en demolåt som han skrivit? Mycket på g, riktigt kul. Life is good sometimes, trots struligheter på vägen. Det lönar sig att inte vara missunsam, tänk på det.

Inga kommentarer: