onsdag, augusti 05, 2009

Jag har insett att min senaste kyss: var förbjuden
Jag tycker om: sena nätter med goda vänner
Jag avskyr när folk: inte är ärliga och snackar skit
Min bästa vän är: jag har fem riktigt nära vänner
Min första vän hette: Aurora
Kärlek är: någonting alla borde få uppleva
När jag lagar mat: älskar jag att woka
Jag tänder på: karisma, pondus och ögonkontakt
Det sexigaste yrket är: proffs inom sport
Jag är rädd för: att någonting ska hända Maria
Den värsta känslan är: ångest och sorg
Den bästa känslan är: kärlek
Jag är bäst på: mycket
Jag är sämst på: att vara social mot folk jag inte klickar med
Jag kommer alltid att vara: mig själv
I sommar: kommer jag inte hinna åka utomlands
Sist jag grät var: här om dagen
Jag kan: allt, när jag vill och försöker
När jag vill tänka går jag: en powerwalk
När jag bakar så bakar jag: Cheesecake
Min mobiltelefon är: välanvänd
När jag vaknar på morgonen: kollar jag min telefon och drar mig
Innan jag går och lägger mig: tvättar jag ansiktet och borstar tänderna
Just nu tänker jag på att: jag och Maria ska ner på stan och shoppa
Idag har jag: vaknat, pratat med Johan på 107.5 och lunchat
Ikväll ska jag: göra någonting kul med Maria
I morgon kommer jag: vara på Solidaritet och lyssna på Inpetto
Jag vill verkligen: ha ett liv jag älskar
Jag tror på: Kharma

Inga kommentarer: