fredag, augusti 21, 2009

Love this photo

Det är något trevlig över Robert's ljussättning när han fotar på Soap. Denna bilden är i och för sig från förra veckan men jag gillar den. Igår var det ett hångelkalas på Solidaritet, startade dock upp på Zipper Lounge innan. Träffade Frank igår också, (Dabruck & Klein) som hälsade på i Stockholm ett dygn, sjukt kul att träffa honom igen. Jaha ni. Idag är jag lite sliten och lite nervös inför ikväll, har varit drama i ledningen, men det löser sig. Håller tummarna för att min Hammarbyspelare tittar förbi. Tänkte förövrigt lägga upp lite bilder från Nype nu som QX kom och tog för nån dag sen. Men nu ni ska jag springa förbi Ringen, sen duscha, käka middag + fruktsallad och sen dra till jobbet. See ya at Nype 2night.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar också bilden, men VAR finns den sköna maken nånstans?
Är såååå van att se dig med en härlig tung make-up och ögon som man drunkar.....
En fråga Carolina; Varför lackar du inte dina snygga naglar med en färg som går ihop med dina ljuvliga läppar?
Take care Babygirl!

Carolina Martin sa...

Lämnade den hemma då detta var en måndag. Överlag gillar jag ju dock att ha mycket make när jag går ut, vilket du uppenbarligen lagt märke till.
Jaadu, anonyme läsare.. Jag föredrar helt enkelt att ha genomskinligt, ljust eller svart lack. Självklart finns det speciella tillfällen men nja, inte riktigt min grej.
You take care as well.

emelie sa...

du är fin på alla bilder sötnos.