tisdag, augusti 11, 2009

Past couple of days


Jag och Maria

Jaha dear diary. Grym match för Hammarby i söndags. Miranda, Denise och Amika möttes upp hemma hos mig och Maria så drog vi gemensamt till Råsunda. Klantigt av Djurgården att göra självmål men såsom vi spelade i andra halvlek var det verkligen vår match och vi var värdiga vinnare, grymt spelat. Jag älskar att jag alltid får feta adrenalinkickar av att kolla fotboll, däremot skrek jag sönder rösten, men står man i klacken så gör man. Vad har jag mer haft för mig? På dagen igår var jag och tjejerna på Flatenbadet och spelade volleyboll och badade. Satt och gjorde nya flyern och eventet igår kväll vilket resulterade i att jag inte gick till Soap. Idag har jag suttit i telefon med produktionsbolaget hela dagen för att fila på spoten som antagligen börjar sändas måndag i nästa vecka. Nu när klubben fortfarande är ny och somliga parter ej är så delaktiga längre valde jag och Tobbe att ta in Michell som dragare till nu på fredag, så får vi se hur han jobbar och om det kan vara något att ha kvar hösten ut. Jag valde att ha hiphop och rnb i pianobaren även denna fredag men vi kommer vara sjukt selektiva i dörren so dress to impress and behave. Så är det. Nu ska jag iallafall kila iväg och träffa Anna en stund och sen blir det middag och kvällsmys med Maria. Over and out.


Miranda, jag och Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Har Maria nån blogg ?