måndag, augusti 31, 2009

School

Jaa ni.. I fredags började skolan på riktigt.. Känns bra att vara tillbaka, jag är grymt mycket mer motiverad än tidigare. Ny lärare har jag nu också, så får se hur det blir med det. Men han är ung och fortfarande aktiv med konserter och turnéer vad jag har förstått det som, och det känns kul och kan nog ge en del extra inspiration. Blir dock tufft att ha plugg fredagar och sen jobbet på kvällen, höll faktiskt på att svimma på Sollan i fredags när jag dumt nog valde att gå vidare efter jobbet. Spiknykter och hade ätit ordentligt men min kropp ville tydligen hem och sova vilket jag ju kan förstå då jag steg upp klockan sju på morgonen. Får nog ta det lite lugnt med det där. Måste fortfarande skicka in lite papper och kolla upp mina betyg från första året. Skolan har visst glömt bort att jag tagit sabbatsår och skrivit in mig som trea så jag har noll koll på mitt schema. Som tur är har jag dock Daniel som håller koll på mig :) Idag har jag iallafall haft tre timmar musikhistoria, så jävla kämpig lektion. Fattar inte hur man kan lägga den nio till tolv och femton på en måndagmorgon. Fick tre timmar sömn inatt då jag spelade på Zipper Lounge igår. Skitkul, var ju ett tag sen jag spelade sist. Senast var ju på Buddha Lounge i Malmö. Fick grym feedback av Tobbe som sprang runt och dansade. Tyvärr var det inte så mycket folk dock. Kändes som att alla var på F12 igår och kikade på Axwell. Hade gjort detsamma om jag inte själv varit bokad. Nåväl, skulle ha haft musikkommunikation nu på eftermiddagen men den var märkligt nog inställd och lika glad är jag för det för jag är läskigt trött. Har smällt i mig alldeles för mycket kaffe också vilket aldrig är bra. Ska försöka få in lite reptid nu och sen gå och spana efter en snygging som jag lade märke till utanför A-huset vid lunch. Tror han går media/produktion, han kanske kan hjälpa mig lite med Logic.. haha. Yeah yeah, uppdaterar senare. Tjo.

Inga kommentarer: