onsdag, augusti 19, 2009

Vad har jag haft för mig?

Torsdag förra veckan var jag och Maria på Gärdet men Miranda, Denise och deras killkompisar. Hängde, kollade film och lyssnade på musik, soft. Fredagen jobbade jag på klubben och gick sen vidare till Solidaritet med en del av personalen, slutade med att vi var ett gäng som åkte till Solna på efterfest. I lördags vart det lugnt. Hängde med Maria och Jovana, kollade midnattsloppet och chillade hemma. Sen var jag även uppe hos Christian med Milos där vi gjorde musik och snackade nattliv. I Söndags hade jag bara tänkt svänga förbi Zipper en snabbis då Jens och Micke vände plattor, men gick efteråt till Soap och sen till Patricia. Efter det åkte jag, min chef, barchefen och några till på efterfest på Gärdet. Kom hem 16:00 och var död. Måndags gick jag till Soap, sen hämtade jag upp Maria och vi drog till Vickan och sen tillbaka till Soap. Åkte tack och lov hem efter det. Igår fyllde Hannah 29 så vi var hemma hos henne ett gäng och åt mat och drack vin, efter det åkte vi till Soap, sen Berns och sen F12. Fy satan vad kul jag hade där. Hatten av för Rebecca och Fiona som levererade grym musik, I was impressed. Jaha, efter F12 blev det en efterfest på Mosebacke. Så har mina kvällar sett ut de senaste dagarna, dear friends and fuckers. Dagtid har jag jobbat med klubben, spelat piano, shoppat & träffat Anna. Går iallafall ut så mycket jag kan nu innan skolan börjar för då ska jag bli duktig. Hehe. Jag vet att ni säkert undrar vad det är för typ av efterfester, men jag kan garantera er att det är alldeles underbara reko afterpartys med sköna människor och goda viner samt champagne. Folk älskar visst att snacka, but I don't give a fuck. Åh, jag dödar visst mig själv långsamt, känner mig jätteseg idag, vilket resulterar i en riktigt skön hemmakväll idag. Imorgon blir det dock Solidaritet och fredag är det Nype och Solli. Fan, Miss Dilemma är i stan! Nej nu blir det glajer på och en fika med Anna på Dejan. Toodle's!

Inga kommentarer: