torsdag, september 24, 2009

Gray rain

Jätte snuvig, cp ont i ryggen, migrän. It's a wonderful world. Anyways, har blivit så dålig på att uppdatera så finns egentligen för mycket att skriva om vilket gör att jag då inte orkar. Spelningen på Zipper gick iallafall bra, var riktigt kul. Blev lite Soap och Cafét efter det. I måndags var jag ledig - så välbehövt, tisdags hade jag impro vilket faktiskt är en grymt rolig kurs, dessutom är den jättenyttig. Satt sen och proddade och har nu en bra låt på g, ska bara göra klart den och sen be Özgur ge tips och råd. Har börjat hänga lite mer med honom och lära känna honom på riktigt, underbar människa, och hur mycket har vi gemensamt egentligen? Mycket. Tisdag kväll var jag hemma hos Tristan och chillade, skulle egentligen ha kollat film men satt i timmar och snackade om music and life tills vi deckade i soffan. Igår var det onsdag och jag satt mest och övade, donade med allt som har med Nype att göra, brände skivor och chillade hemma. Drog sen till Sogni och spelade några timmar, efter det blev det Village. Hade sjukt kul igår då jag sprang på massa gamla vänner, träffade lite nytt folk och träffade mycket intressanta kontakter, kan nog leda till någonting riktigt kul. Hakade på Boudal och Rudolfo till White efter det och chillade med dom och Özze tills det blev hemgång. Idag mår jag som sagt skit. Goodiebagsen ska köras till Nype om nån timme iallafall så hoppas dom ser riktigt bra ut inför imorgon. Lägger nog ut ett event på face ikväll till lite snygga brudar. Så vad mer är nytt? Jag hatar detta äckliga väder, så fort jag steg ut ur ytterdörren möttes jag av ett helvetes åskmuller, jag har all rätt att vara bitter. Dessutom låg somliga och sov igår, jag sa ju det Anna, haha! Men men, vem har bråttom? Bortsett från min hälsa så mår jag faktiskt bra, min vardag handlar bara om studier, pianospel, produktion, klubben och dj'ande at the moment, det trivs jag med. Jag kan iallafall somna med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer: