torsdag, september 10, 2009

Meetings

Idag har jag min första lektion med Anders. Spännande. Resten av dagen kommer jag endast sitta med Nype grejer för att få igång det här på riktigt nu. Utskicket gjorde jag klart inatt, likaså hälften av de nya adresserna så måste bara hinna fixa klart med dom. Goodiebag night blir det den 25 september iallafall. Var på möte med Mist's VD och säljchef igår och det blir ett långvarigt samarbete. Kassarna kommer vara värda tusen kronor styck så de lär gå åt fort som attans. I tisdags hade jag möte med Lunde bröderna. Våra nya resident deejays på housegolvet. Hur trevliga som helst, ska bli jättekul att jobba med dom. Ska prata med Jörgen idag och kolla upp vår fotografering så vi får ut alla bilder på den nya hemsidan som förövrigt borde vara klar nu i dagarna bara. Håll utkik! Måste sen kolla upp hur det gick med Graceland premiären igår, den nya onsdagsklubben hos oss. Nåväl, måste rusa. Puss

Inga kommentarer: