fredag, september 18, 2009

TGIF


Well well.. Jag är sämst på att uppdatera. Vad hände med att jag skulle försöka skriva minst ett inlägg om dagen? Jag har iallafall haft fullt upp på sistone. Rätt svårt att balansera heltidsstudier med en nattklubb och ett privatliv som svänger upp och ner. Möten, sena timmar, förläsningar och en förkylning på det, life can be tough at times. Sålänge ingenting går ut över övningen så är det chill. Jaha kära vänner och ovänner, ikväll är det Nype som gäller. Tror det blir rätt lugnt idag, helgen före löning osv, nästa vecka blir det däremot flippat.
Dagens fråga lyder: Vill jag vara med i P Hotel ? Blev tillfrågad idag, hur ställer jag mig till det? Nåväl, måste kila ut på ärenden nu och vila upp mig inför ikväll. Missbrukar mitt nässpray, men nog gör det underverk. Over and out.

Inga kommentarer: