fredag, oktober 02, 2009

Wonder wonder

Godmorgon gott folk. Sitter just nu inlindad i en gigantisk morgonrock med kaffekoppen tätt intill mig. Sov ut idag vilket var hur skönt som helst. Idag är det fredag och jag jobbar som vanligt på klubben, men innan det så ska jag på en dejt. Han spelar fotboll och är mittfältare i ett av sthlm's lagen. Mer säger jag inte. Vi ska iallafall äta middag idag. Egentligen hatar jag detta fenomenet, med risk för att middagar kan bli stela, biobesök bli krystade, fikan bli tyst osv, så är jag mycket mer för att gå och köra gocart, gå till en skjutbana eller köra paintball. Ni fattar vad jag menar, I want some action. Middag kan ju vara hur bra som helst men då vill jag gärna känna personen bättre eller ha något i sikte. Nåväl, det här ska bli kul - vad i helvete ska jag ha på mig?
Bytt från Mullberry Wine till Black Rose, skyhöga klackar ska på (han är jättelång, tack och lov), svart kanske? Oavsett kommer jag byta om sen på klubben. Jaha ni, funderar skarpt på att springa ner på stan och köpa ett par skor. Jag behöver dom verkligen inte och borde egentligen inte köpa dom, men jag kan fan inte låta bli. Dom är för snygga.

Inga kommentarer: