onsdag, november 18, 2009

Let me sign

Jag har grova sömnproblem. Detta stör en stor del av mitt liv at the moment. Känns som att det är mycket som spökar just nu och resulterar då i detta. En stressfaktor är även att du är tillbaka igen. Inte på permis utan utskriven. Att du klarade utvärderingen gjorde mig förvånad, det gick ju så snabbt. But hey, i'm not the doctor. Dessutom är det till enorm glädje för somliga, så visst är jag tyst. Har egentligen alldeles för mycket att tänka på just nu och i vanliga fall är jag expert på att slå bort tankar och känslor. Men vissa nätter, som denna, är det svårare. Nej, jag tar inte till alkohol eller tabletter, det jag behöver är inre harmoni och styrka. Jag behöver sol också. Säkert dumt att ligga och skriva av mig vid den här tiden, it's kind of blurry. Till trots, öppet fönster, skruvande, skrynkliga lakan och ingen ro. Save me from me. Jag har dock en plan för morgondagen, kom på den nu när jag klickade runt efter sleepy music på youtube. You'll se, om jag nu känner mig lika motiverad tomorrow. Troligtvis inte. Dessutom har jag hundra andra saker att göra imorgon och jag har fortfarande inte lyckats sova en blund. Stänger igen datorn nu iallafall. Over and out.

Inga kommentarer: