söndag, november 22, 2009

Söndag

Snart skrivit fem hundra inlägg såg jag nyss. Mitt bloggskrivande har ju gått i perioder men jag startade ju faktiskt denna blogg för länge sen och det har ju blivit en del skrivande. Roligt att titta tillbaka på mycket som varit och hur saker och ting inte alltid blivit som man trott. Mycket har jag inte skrivit om just i och med att bloggen är öppen och jag aldrig vet vem som hittar hit trots att jag inte gjort någon reklam för att den finns. Nåväl. Idag är det söndag och gårdagen gick mestadels åt till att sova då fredagen blev extremt lång med efterfest hos Hasse efter en trevlig kväll på Sollan efter Nype. Nu väntar dock en lång vecka och min "söndagsångest" ligger över mig. Ska man kanske pallra sig ut och skjuta lite till på måndagens "to do's"? We will see. Nu väntar dock först en mysig middag och en del bra tv-program. Min dygnsrytmn är fucked up som vanligt så man vet aldrig hur kvällen slutar. Så så ligger det till. Trevlig kväll!

Inga kommentarer: