tisdag, december 15, 2009

Let it snow

Jag älskar att det snöar och att det blir så mycket ljusare så fort det lagt sig ett lager på marken. Var ute med hunden sent inatt och det var så tyst och helt öde. Hörde hur flingorna landade på jackan, hörde hur ciggpappret sakta brann upp. Sjukt mysigt och jag längtar faktiskt till julen tro det eller ej. Vet ej riktigt hur det blir med jul och nyår. Antingen kommer vi vara i Stockholm eller i Uppsala, i don't know yet. Det enda jag vet är att vi inte kommer vara i usa. Är fortfarande oklart om jag jobbar på nyår eller inte vilket gör att jag inte direkt kan planera någon resa. Visar det sig att jag är ledig så kommer jag iallafall spendera nyår med familjen först och sen med Anna är det tänkt. Nype kommer eventuellt ha en trerätters middag och nyårsfest så det är det som kan ändra mina planer. Well well, vi får se hur det blir. Nu ska jag laga till en middag och sen tagga inför imorgon. Först school, sen Zipper och efter det Laidback Luke på Solidaritet. Oh yes!

Inga kommentarer: