söndag, december 27, 2009

Sunday

Idag är det söndag den 27 december. Juldagen är förbi och likaså annandagen. Var på stan största delen av gårdagen med Maria men hittade ingenting direkt intressant. Känner mig mätt på kläder och accessoarer då min garderob svämmar över och jag borde egentligen lära mig att rensa ur och inte köpa nytt hela tiden. I och för sig så älskar jag att ha kläder som hänger med lapparna kvar, plagg som bara väntar på att få användas.
Hur som helst. Snart är det nyår. Tänkte göra en lång utvärdering av året som gått och skriva ner, för att komma ihåg, alla de sjuka sakerna jag upplevt och gjort år 09. Jag funderar även på att göra min blogg lösenordsskyddad i samma veva. Ska fundera lite på saken. Anyways så ska jag försöka göra klar min lista och även komma mig för att lägga in alla bilder från julen på datorn. So keep a look out for an update if you're curious.

3 kommentarer:

Emily sa...

Jag vill ha lösenordet om du gör bloggen lösenordskyddad :)

Emily sa...

Jag vill ha lösenordet om du gör bloggen lösenordskyddad :)

Nude Games sa...

It is remarkable, rather valuable phrase