onsdag, mars 31, 2010

Made with a smile

Hade en riktigt bra födelsedag idag. Morgonfika och lunch med mamma, fika och rep med Sofie, mötte sen upp Anna och Rebecca på Lisa på Torget för ännu en fika, blev lite shopping efter det, sen middag med familjen, tårta och presentutdelning för att sen avsluta med bubbel in bed. En lugn och skön kväll, precis vad jag behövde. Blir dock till att fira i helgen och även helgen efter det. Så vad fick jag? Bland annat två väskor, underkläder, parfym, heminredning, smycken, världens snyggaste Christian Audigier bikini, en keps, champagne, mjukisdress, en klänning och lite annat. Tack snälla för alla grattis sms, samtal och de hundratals gratulationerna på FB.
Jag har världens bästa mamma och syster, synd bara att Daddy inte är här. På tal om det så har jag varit och kollat runt i olika tatuerings studios och snart är det dags. Nåväl, take care. Puss

Är det inte lite märkligt att jag idag fyller 22 och är född 1988
när mormor samma dag fyller 88 och är född 1922?

Inga kommentarer: