onsdag, mars 31, 2010

Onsdag

Hade lite ångest igår kväll och hade jättesvårt att somna. Tror jag har lite för mycket saker som hänger över mig. Blev iallafall lunch med mamma idag och nu sitter jag och dricker kaffe och äter jordgubbar, försöker ta det lite lugnt med tårtan. Ska strax förbi en butik på Hornsgatan och kika på en Herrera väska och sen ska jag till Ackis och möta upp Sofie för att göra notskrivning. Måste planka 4 låtar och göra ett stort arr på en femte, good for me. Idag måste jag även repa, ringa Amerikanska Ambassaden (måste förnya mitt pass), sen måste jag även maila faster och farbror angående lite bankgrejer. Tycker alltid att det är strul när man måste fixa saker från olika länder emellan. Nåväl, känner mig lite förkyld idag så tänker bara slänga på mig mjukisdressen, dra på mig en keps och kila iväg. Over and out.

Inga kommentarer: