måndag, april 05, 2010

5

Blev hemma ikväll, superskönt. Legat framför TV'n hela kvällen med Vitas i famnen, Merlin vid fötterna och datorn brevid mig. Sitter och gottar mig åt att min Christian Audigier hoodie är hemma snart. Ligger även och funderar lite på jobb och sånt. Har mycket i skolan nu vilket gör att jag inte har så mycket tid över till annat. Kommer dock försöka boka in så mycket spelningar så möjligt nu framöver, seriöst försöka ta mig i kragen och prodda mera och ta mig tid i studion. Tänkte även försöka hooka ihop mig med två kompisar och jobba på några projekt. Har ett erbjudande som känns lockande, vet dock inte om det är genomförbart. Time will tell, jag får se hur jag gör med allt som har med klubbar att göra, vissa saker på sistone har ju rört om i grytan och gjort mig skeptisk och irriterad, även dragit mattan under fötterna på mig. Störd bransch
Nu i veckan ska jag repa en massa med Sofie är det tänkt. Måste sitta en hel del med Sibelius och göra klart mina arbeten, ska träffa Anna imorgon och planera lördag då vi ska fira våra födelsedagar tillsammans. Vi ska ut och käka några stycken och sen dra vidare ut. Kommer bli jättemysigt. Nåväl, ska ta en promenad med hunden nu. Have a good night.

Inga kommentarer: