torsdag, april 08, 2010

Gårdagen

Träffade upp Anna och Rebecca på Snaps och hängde där en stund innan jag drog hem, fixade mig och åkte in till stan. Möte upp Maria, Miranda, Erica, Denise och en tjej till på Albert's där vi bubblade ett tag. Sen drog jag och Maria upp till Chaplin's för att Juan och Musse spelade. Så vi var där ett tag och efter det drog vi ner till Sollan för att lyssna lite på Norman. Träffade Hångel, Jonas, Patrik, L bros, en lycklig Anders och några till hjärtan. Var en trevlig kväll. Sen tog vi en cab hem och mötte upp Jocke och Andreas som fick sova här. Dom drog för en stund sen och då vaknade jag. Skönt att bara dricka ett järn på en hel kväll för jag mår prima idag bortsett från att jag är lite förkyld vilket får gå över innan imorgon. Ska se till att köpa hem en massa pepparmints te Nu ska jag och Maria iväg till Sickla köpcentrum. Måste inhandla lite teknikprylar och sen blir det kanske lite shopping om jag känner mig själv rätt. Ikväll blir det gäster. So that's that for now.

Inga kommentarer: