fredag, april 30, 2010

In the mix

Gick upp rätt tidigt idag. Käkade lunch och drog sen med Maria till veterinären med Vitas som skulle vaccineras. Var där i x antal timmar då kön var totalt vansinnig, stor miss att inte boka tid med andra ord. Hann inte sola eller göra nånting annat då jag knappt hann hem för att byta om innan Johan kom och hämtade upp mig. Åkte ut till Kungens Kurva och gjorde lite ärenden innan vi sen drog hem till honom, drack kaffe, gick ut och åt och sen kollade film. Hur mysigt som helst. Missade dock en föreställning på Folkoperan somjag fått fribiljetter till, nån hiphop grej med dj-orkester som jag tänkt gå på, var dock värt det. Alltid lika grymt att umgås med Johan, he's a favorite.
Blev ett glas bubbel när jag kom hem. Nu sitter jag dock framför datorn, ska dricka pepparmints te och sen försöka sova. Mycket att göra imorgon. Nighty.

Inga kommentarer: