onsdag, juli 21, 2010

Good morning

Jag gick upp vid tolvsnåret idag efter att ha somnat och vaknat om vartannat i flera timmar. Blev väldigt mycket vin hos Hasse igår vilket jag helt klart känner av idag. Brukar inte heller sova så gott då. Hasse bjöd iallafall på parmaskinka, salami och nån annan skivad sak samt melon till fördrinken, sen blev det grillad lax, färskpotatis, parmesanstekt sparris och vitvinssås samt jordgubbssorbet till efterrätt. Hur gott som helst och en riktigt mysig middag.
Blev ju snack om lite allt möjligt igår. Var länge sen jag var lite själv med Rebecca och vi diskuterade kring Uppsala och hur allting blir i höst och så. Äkta vänner finns kvar, alltid. Sen har man sina småduster och dispyter men man överkommer det och går vidare tillsammans. No worries. Dessutom kan jag och Anna ha massa roliga roadtrips när vi ska hälsa på.
Nej nu måste jag leta upp lite värktabletter, känns som att nån slängt en stekpanna i huvudet på mig och jag är dessutom massa blåmärken på knäna. Blev ju nakenbad i Årsta igår och det var sjukt svårt att gå ner där vi valde att bada. Stenigt och halt, riktiga nutheads. Men det var superskönt.
Idag ska jag och eventuellt Maria ut till Tyresö igen med Robban, Sanna och Jennifer för att bada och ta det lugnt med Jonas och Coffee. Jag kommer välja ut en skön klippa och somna. See ya!


Jag, Annika & Mia i Båstad.

1 kommentar:

Hasse sa...

Vilken kväll det blev!!
Kul att ni gillade käket...sorry för baksmällan ;) ;)