lördag, juli 24, 2010

Hola saturday


Var en trevlig kväll igår faktiskt. Visst, det kändes verkligen på stan att många har flytt mot sydligare breddgrader men det var mycket folk på Sollan ändå. Både stammisar och turister. Jag och Maria kom väl dit vid halv ett tror jag och stannade till halv fem. Det blev ingen efterfest och tur var väl det, hade aldrig pallat. Nej, istället drog jag, Maria och Robban upp till Deli på Kungsgatan så jag kunde få min kyckling bulgur rulle. Kebab för deras del, take away och cab hem till oss. Alla tre deckade efter maten. Vaknade upp idag till risigt väder, vad hände med sommaren? Att man hade mage att klaga då det var 32 grader här för att det var "för varmt". Bullshit, give it to me! Nu ska iallafall jag och Maria dra och storhandla. Tänker laga hur mycket mat som helst och köpa massa smask till ikväll. Tror nämligen att det blir filmkväll för hela slanten. Har dock 3 liter rosé.. haha. Ska ta det lugnt nu, blir fest i Västerås nästa helg och Göteborg helgen efter det så lugn och fin. Vi ringer nog över Erica och lite boys så får vi se vad som händer. Over and out!


Extremt oskyldig bild på mig och Maria från igår.

Inga kommentarer: