lördag, juli 10, 2010

Lördag

Idag fick jag sova ut länge, vaknade trots det av att jag hade ont i halsen. Igår blev jag hemma och det var femte fredagsnatten jag varit ledig på ett års tid. Kändes märkligt men hur skönt som helst. Är man sjuk så är man. Idag mår jag dock bättre. Har suttit och bränt skivor hela dagen så har massvis med ny musik nu, love it. Laddar upp inför bilresan hem från Båstad, haha. Nej men dessutom så vet man ju aldrig när jag får en bokning heller. Ska snart iväg till Götgatan med Maria, shopping. Skönt att det inte är jättesoligt, måste bli frisk nu så jag kan ligga och steka imorgon, det ska ju bli 30 grader. Hoppas det stämmer. Now I'm out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle du kunna skriva en lista på musiken du laddar upp med? Vill få lite inspiration, tack :)