fredag, juli 09, 2010

Men åh

Man kan ha det guld i dagar och i veckor och så kommer sen en dag då allt känns skit och man är bitter. Idag hade jag en sån dag. Eller inte hela dagen, hade en sån kväll snarare. Var vid stugan och nere vid Årsta idag och fixade lite samt försökte få lite sol, kändes dock som att molnen ville göra det svårt för mig. Sen blev det middag och en fika med Anna på Dejan. Hon och Berra drar till Danmark imorgon över helgen och ska göra Köpenhamn. Är lite avis, finns mycket snygga danskar. Nåväl, hade som sagt en bitter kväll, hatar när det sätts käppar i hjulet och saker blir komplicerade då det man vill och det man får inte alltid går ihop. Vill ställa mig och skrika FUCK THE SYSTEME!! över halva stan men vad skulle det hjälpa egentligen? Får ta en sak i taget och sortera ordning på lite tankar. Jag lever ju lite på det att man alltid får som man vill i slutändan, hur länge det än må ta. Allting löser sig ju alltid på ett eller annat sätt. Fortfarande, jag är bitter. Nej ny dag imorgon och nya äventyr. Tog en sen hundpromenad nu och slutar aldrig förvånas över alla dessa bilrace som förkommer då Ringvägen ligger öde. Erkänner att det är en grym sträcka, but still. Hörde nyss att grannarna rullade in med bilarna, tydligen har de införskaffat sig bättre musiksmak, det hörs högt och tydligt. (måste kolla upp vem Fredrik är) Brings back memories från Västerås. Apropå det så är det ny fest på Elba den 31 juli. Morten Breum flygs upp från Danmark, kommer bli fett. Så det blir ännu en tripp dit om några veckor. Såja people, nu ska jag sova. Nighty!

Inga kommentarer: