tisdag, juli 20, 2010

Monday

Vaknade sent idag då jag äntligen fick sova ut efter några riktigt långa dagar. Kände dock ångest hela dagen av att vara i stan igen. Drog upp till stugan med Maria och hängde lite där. Efter det stack jag till systemet och köpte hem en låda Corona och lite rosé samt bubbel att förgylla veckan med. Blev en spontan kväll efter det då Robban och Jonas plockade upp mig i bilen och vi körde ut till Tyresö där vi käkade kyckling och avocadosallad, badade och drack öl. Jonas hund Coffee var med också, sjukt söt. Var hur varmt som helst i vattnet och grymt skönt att få bada, dock skar jag upp foten under stortån på en mussla eller nåt så det gör faktiskt rätt ont nu. Har iallafall slutat blöda, thank god. Känner mig lite vimsig, är långt ifrån återställd och nu verkar det som att jag eventuellt ska med till Visby också, får dock se hur det blir med det. I would lie if i said i didn't want to. Nu ska jag hälla i mig en liter vatten och sen sova. Förhoppnings vis är jag lite klarare i huvudet imorgon så jag slutar glömma min telefon hela tiden och tappa saker i golvet, what's up med det liksom?

Jag & Maria på spa in Båstad

Inga kommentarer: