måndag, juli 12, 2010

Sunny Sunday

Legat på kajen idag med Maria. Måste ju ha varit årets varmaste dag idag. Aldrig varit så packat med folk, men det var jättemysigt. Såg en riktig hunk också vilket alltid är trevligt, är ju inte helt fel att ha något att spana på när man ligger och grillas. Fick iallafall färg men märkte osckå att jag börjat flagna en aning på bröstet, helvete. Blir en långdusch imorgon med scrubs och grejer, sen är det bara att fortsätta sola. Var by the way "skogsbrand" idag på berget ovanför Liljeholmskajen. Märkte inte när det hela började med det brann ett bra tag innan brandkåren kom och släckte allt. Stackars träd.
Mer idag så har det varit söndagsmiddag med familj och mammas systerfamilj minus två kusiner. Sen film, bubbel och jordgubbar på det, riktigt skön dag.
Imorgon ska det shoppas nödvändigt kul och så ska jag förhoppningsvis träffa Anna också. Pratade lite snabbt med henne ikväll om hennes och Rebeccas weekend i Köpenhamn. Lördagskvällen hade inte sett så ljus ut då Anna först trampat i dynga och förstört sina skor, sen blivit småosams med Berra och efter det halkat i en spya. Vilka vänner man har, oslagbart.
Imorgon tänkte jag även lägga upp en lista med typ 20 favoritlåtar just nu, en del av det jag brännt ner på sistone, (varsågod anonym). Check it out. Ska försöka sova nu om jag inte dör av värmeslag! Ta ta'

Inga kommentarer: