fredag, juli 23, 2010

Thursday delight

Blir inget Visby i helgen. Jonas fick en spelning på lördag som han inte kunde tacka nej till i Oslo, så han och Robban flyger över på lördag morgon. Jag blir kvar i stan, ska jobba Solidaritet imorgon och ta resten av helgen till att få styr på saker och ting. Minska på alkoholen, öka på träningen, övningen och repertoar tänk. Är i och för sig lite sugen på att styra upp en sommarfest här hemma på lördag kväll, får se hur jag känner inför det imorgon. Nästa helg är det dock Västerås och Elba som gäller. Ska bli riktigt gött att höra och se Morten spela igen. Har aldrig sett någon så teknisk förut, he's a crazy dude. Och vad gjorde jag ikväll då? Mjo, jag städade och styrde med kläder, hjälpte Maria fixa med akvariet, tog ett dopp vid Årsta med Maria och Erica samt en flaska rosé och sen gick jag och träffade Anna i gruvan och tog några Corona och bubblade. Grymt att träffa henne igen, hon är fan alltid smart och jag mår redan bättre. Eller ah, lite iallafall. Time will tell people, time will tell.

Inga kommentarer: