tisdag, augusti 31, 2010

20:40

Känner ångest över en grej och vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Egentligen är det ingenting jag kan lösa själv men jag är däremot ensam och kämpande med mina tankar. Varför blir det såhär? Varför denna gång? Mind games, rules, codes.. vad hände med "okomplicerad" ärlighet? Ärligheten skulle om omöjligt kunna göra allting ännu mer ångestladdat, it's a fact. Backar, ensam, funderar . . för mycket! Jag får faktiskt också vara riktigt brudig ibland.

Nu till någonting roligare. Jag kör promotion för Axwell på Münchenbryggeriet den 2 oktober. Biljetter köper ni på Ticnet. Kommer upp med mer info, länkar, bilder osv när det närmar sig lite mer. Where's the party har kört sina fester några gånger i sommar, bland annat i Båstad och Visby. Jag som deltog i Båstad kan säga att det var stört, så missa nu inte konceptet när det nu kommer till stan, för att inte tala om vem det nu är som står bakom spelarna. Alltid lika bra. So that's that. Opa!


Inga kommentarer: