tisdag, augusti 03, 2010

Måndag

Åkte ner till Gamla Stan och mötte upp Anna och Rebecca på Bex rast. Pratade igenom en incident som hände förra veckan då Anna varit i Frankrike och behövde en update. Sen satte jag och Anna oss och fikade innan vi drog in till stan och kollade butiker. Jag vill ha en iphone, jag behöver en iphone, jag tänker köpa en iphone. Käkade middag med familjen efter det. Var på dåligt humör, nästan förbannad resten av kvällen. 9 år sen Daddy gick bort, kommer jag någonsin komma över det?
Hur som så blev det en lugn kväll idag, välbehövt. Ska försöka komma i säng nu, måste vända på min dygnsrytm, it's so fucked up. I'm off to dreamland.
By the way så slänger jag in en bild på mig och Morten från i lördags. Skjuter upp helgens update ytterligare en dag, my bad.

Inga kommentarer: