söndag, augusti 08, 2010

Saturday night

Blev hellugnt igår. Filmkväll och mys med mina två favorittjejer. Vädret tillät inte annat, hade inte gått ut på krogen igår för pengar. Ni som gjorde det, good for you. Kom hem rätt sent ändå och sov jättelänge idag. Vaknade först och tänkte gå upp men så kan man få den där känslan att sängen är skönare än vanligt, man ligger helt perfekt, kudden är precis som den ska vara och så somnar man om. Ja, jag har en fuckad dygnsrytm men åh, vilken bra dröm jag hade. Blir till att käka brunch och få i mig lite kaffe så får vi se vad som händer idag. Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin ögonfärg :) Tog det också lugnt igår - regnet & blixtrarna var bara för mycket! Har tre nya hemliga inlägg längst ner i min blogg för tillfället förresten...
/ Jelena

Carolina Martin sa...

Jo, vädret var galet! Hmm, Hittar inte dina hemliga inlägg. Vart menar du?

Anonym sa...

För tillfället finner du dom här:
5:e, 6:e och 7:e februari 2010. Scrolla längst ner på framsidan av min blogg, annars arkivet.