lördag, september 18, 2010

18 september

Not feeling so hot today. Vaknade upp med världens förkylning. Ligger och kurerar mig nerbäddad med duntofflor. Var faktiskt en konstig kväll igår. I vanlig ordning brukar det ju börja med halvmycket folk och fylla på allt eftersom, men igår var det bra vid två och sen blev det glesare och glesare. Var folk på Amba, eller är det så att folk inte har cash och har en budget, dricker upp den och går hem? I don't know. Jag tog det väldigt lugnt igår, hängde mest med Peter, Thomas och Jimmie.
Fick ett samtal igår innan jag skulle till jobbet som gjorde mig sjukt orolig, tack och lov fick jag uppdatering idag att allt var lugnt och hade löst sig. Vi kan nu bocka av ännu en "to do before you die" i gänget.
Ska träffa Rebecca om en stund, men tänker annars hålla mig hemma ikväll. Måste bli frisk. Har en lång kommande vecka med vad ser ut att bli en lång partyhelg. Imorgon är det ju dessutom val. Skriver mer sen.

Inga kommentarer: