söndag, september 26, 2010

!

En extrem dos söndagsångest. Det har varit en intensiv helg. Var sjukt kul att träffa Lewi och James i fredags och grabbarna levererade med stort L. Gårdagen var jag i Västerås på For The Love Of House på Pluto då Peter och Jonas skulle spela samt main act John Dahlbäck. Inte träffat honom eller hans fru på länge så det var jättekul och framförallt så var det en sinnessjuk kväll. Fullt hela kvällen tusen pers cirkulerande. Avslutade på Stadshotellet med grym frukost i morse och sen hemfärd. Hängde en del med Lucky igår också vilket var kul, träffade Adrian och hans flickvän Lina as well. Kort och gott galen kväll. Just nu känner jag mig tom och övertrött. Fikade med tjejerna på Mocco och pratade igenom mycket, allt och ingenting. Nej, ska försöka sova snart, vet att det är sömnbristen som talar och jag känner mig allmänt ostabil. Lights off.

Inga kommentarer: