lördag, september 11, 2010

Ink and out

Denna nivån låg jag på igår.

Hade sjukt svårt att sova i natt på grund av tatueringen (juste har inte skrivit om den ännu, gjorde den igår), älskar att sova på vänster sida och det gick inte så vaknade allt för ofta för att lägga mig på rygg då höger var obekvämt. Haha, vilket problem. Mår sisådär idag. Bakis, förkyld och småförvirrad över lite saker. Men överlag så hade jag en grym kväll igår. Träffade bland annat Andreas , inte sett honom på år och dagar, var så otroligt kul att se honom.
Idag ska jag verkligen ta det lugnt så får jag se vad jag ska göra ikväll. Ska träffa Anna om en stund iallafall. Pratat med James ganska mycket idag också som vill att jag kommer till London när grabbarna ska spela på Ministry. Varför har alla lagt alla event på ett och samma datum?! Står och väger mellan flera grejer just nu. Axwell i Sthlm, St. Barts, weekend i Göterborg, en bal i Uppsala eller London. Vet ju vad jag är mest sugen på. Får se vad som händer. Har lite projekt framöver att ta itu med. Allt kommer bli bra. Återkommer med bilder på tattoon inom kort. Puss.

Inga kommentarer: