måndag, september 06, 2010

Get a grip

Jag och Erica i lördags.


Lördag kväll kom Robban och Alex och hämtade upp mig, Maria och Erica så åkte vi ut till Lars i Bromma för lite förfest. Gänget skulle vidare ut efter det däremot valde jag och Maria att åka hem, Erica as well. Känns som ett väldigt smart drag nu i efterhand då jag undvikit att bli sjuk på riktigt. Gårdagen blev också lugn. Johan kom och hämtade mig så drog vi in till stan och satte oss på Espresso House innan vi åkte hem till honom och kollade film. Var sjukt skönt och kul att bara hänga, var ett tag sen vi sågs senast.
Idag är det måndag och ny vecka. Får se vad de kommande dagarna har att erbjuda. Känner mest oro över en grej. Någonting som stör mig då möjligheten finns att ett scenarium upprepar sig för tredje gången detta år. Kommer inte palla det, inte en chans. Är det möjligt att jag felberäknat allt ännu en gång? Antar att det kommer visa sig nu i veckan. Nu på fredag är det iallafall ink time, äntligen. Ska även köpa biljetter till Sensation White. Det var det. Nu ska jag slänga på mig en outfit och rulla ut. Over!

Inga kommentarer: