tisdag, september 07, 2010


God eftermiddag lovers. Idag har jag so far fikat med mamma, styrt upp en massa mail, kollat igenom Adidas kataloger för sponsorplagg och fixat med massa musik. Kollat repertoar, noter och bränt skivor. Dels till mig och en del till Johan som ska köra ner till Halmstad imorgon och behövde lite eartrip fun. Han ska kolla på hus. Känner mig oerhört liten när mina vänner börjar slå rot och köpa villa och grejer, speciellt de som redan blivit föräldrar. Jag är inte på långa vägar klar med allt jag vill hinna göra innan jag stadgar mig. Resa över hela världen, träffa vissa personer, göra en del specifika saker och framför allt bygga upp en stadig grund att stå på, dels ensam men även med eventuell partner osv. Det får ta sin tid. Nåväl, alla gör sina val och förhoppningsvis är det något som känns rätt. Nu ska jag öva och sen rulla ut på ärenden.

Inga kommentarer: