måndag, september 20, 2010

Måndag

Vad ska man säga. Valresultatet för mig var väldigt förvirrande. Då jag läst på ännu mer efter gårdagen är det än mer förvirrande. Vart är vi på väg? Svensk historia har skrivits, glad är jag att Alliansen har fyra år till nu framöver, men jag tycker inte om situationen och jag känner ingen vinst. Tänker inte skriva mer om detta nu, tänker inte debattera med någon, inte analysera mer eller what so ever.. jag blir bara arg.
Fick mycket övning gjord idag, en bra powerwalk med Maria, middag med familjen + 2, sorterat i underkläder och lingerie samt utgångs outfits och smycken. Läst & svarat på mail, kollat studieliteratur och ännu mer repertoar. Jag skulle nog egentligen behöva ge bort en tredjedel av mina kläder, jag får faktiskt inte plats med allt. Men jag vill inte. Men jag kanske måste. Får nog fundera lite på det där. Vilket "problem".. men det är lite utav det faktiskt nu när jag känner att jag är på g bort härifrån och det ju är ett uppbrott när man har ett val om vad som ska med, behållas och kasseras Oh well.
Nu ska jag snart ut med hunden och sen blir det nog en film innan det är läggdags. Hur är det möjligt att jag aldrig somnar före fyra? Det är ett fan helt otroligt, och DET är faktiskt ett riktigt problem. Ska prata med Anna om det imorgon, hon upplever samma sak. Fuck it, i'm off.

Inga kommentarer: